„Bocs, Aldi, de ez nem éppen nyuszi” -háborognak a vásárlók.
Az Aldi beújított egy igen különleges és egyben nagyon különös édességgel, aminek a fogadtatása nem éppen úgy sült el, ahogyan azt szerették volna.
Legalábbis a visszajelzések borzalmasak.
Az emberek ugyanis mindent belelátnak, csak nyuszikat nem, holott nyuszi alakúnak kellene lenniük.
Erre momdhatnánk, hogy „ez most nagyon nem sikerült”.
Az Aldi „Nyuszik és csibék” nevű új terméke ugyanis úgy néz ki, „mintha egy zacskó f-sz lenne”, hogy a felháborodott vásárlókat idézzük.
A helyzet olyan súlyos, hogy maga az Aldi közleményben ismerte el a hibát.
Nagy visszhangot keltett a Twitteren egy brit nő bejegyzése, amely egy zacskó pillecukrot ábrázol. Mivel a kép magáért beszélt, a nő csak ennyit írt hozzá:
„Bocs, Aldi, de ez nem éppen nyuszi.”
Sorry Aldi, but that ain’t a Bunny 😭😭😭 pic.twitter.com/I2J9qfdQYz
— MissV 🌈🖤 (@missviaborsi) March 2, 2023
A poszt akkorát hasított a közösségi felületen, hogy az Aldi-vezetők fülébe is eljutott a visszajelzés.
Az üzlet hivatalosan is reagált a nő megkeresésére, tréfásan annyit írtak:
Ezt nem tudjuk megvédeni.
Az üzlet tehát beismerte, hogy ez most nem jött össze nekik, de talán már nem is bánják, hiszen ekkora figyelmet kevés termék tud vonzani.
Ha jól megnézi valaki a képet, valóban minden, még a férfi nemi szerv is hamarabb eszébe jut, mint a húsvéti nyuszi vagy csibe.
Nem csoda tehát, hogy ennek az édességnek a PR-ja igencsak félrement.