Ha a beszélgetés úgy alakul, hogy az ügyfél elégedetlen, ez a kíváncsiság valahogy elillan és megszakad a vonal. Kinek sikerült már elérnie őket, és milyen eredménnyel?
„Engem már naponta hívnak, hogy kössek náluk biztosítást a gázberendezés meghibásodásának kockázati eseteire.
Erre azért van kapacitásuk, sok nő ezzel az ügynökösködéssel tölti ott az idejét…” Háborog a nép?!
Áll a bál az MVM-ben
Akár órákig is várakoztathatnak minket a telefonközpontokban, miközben nem is tudjuk, a célt már technikailag elértük, a kapcsolat létrejött.
Az szinte valamennyi történetben megegyezik, majdhogynem lehetetlen az ügyfélszolgálattal telefonos kapcsolatot létesíteni.
ha valakinek aztán mégis sikerül, annak sincs túl jó vége, mert amikor kiderül hogy az ügyfél elégedetlenkedni akar, hirtelen szétkapcsol a vonal.
Ha kiderül, hogy ezek mögött szánmdékosság áll, akár fogyasztóvédelmi eljárással is sújtható az MVM
-vélik egyes szakemberek.
Mindenkit várakoztatnak, trükköznek
Erre azt írja nekünk László nevű olvasó az Indexnek Jász-Nagykun-Szolnok megyéből:
Senki ne dőljön be annak a mondatnak, amikor az automata arra kéri, hogy telefonáljon később, ez – illetve utána a hatásszünet – egy trükk, amivel azt érik el, hogy sokan ilyenkor leteszik. Várni kell vagy tíz másodpercet, és újrakezdi a zenélést meg a szöveget.
László azt is elmondta, hogyha a beszélgetés úgy alakul, hogy az ügyfél elégedetlen, ez a kíváncsiság valahogy elillan és csak megszakad a vonal.
Hozzáteszi, volt, hogy egy órán át várakoztatták, és csak utána kapcsolták.
Olyan dolgozók veszik fel a telefont, akik nem is dolgoznak
Ennél is cifrább történetet osztott meg Zoltán, aki leírta, olyan ügyfélszolgálatos vette fel a telefont, aki akkor nem is dolgozott!
Volt, aki júliusba kapott utoljára számlát és folyamatosan próbálta őket eléri, majd erről letett, opedig napi 5-6 alkalommal hívta őket.
„Egyszer aztán, október közepén váratlanul kicsöngött, és felvette egy hölgy a telefont, mire hitetlenkedve beleszólt: »Halló!« Én, mint aki megnyerte a lottó ötöst, üdvözöltem a hölgyet, aki gyorsan vissza is kérdezett, hogy én hogy lehetek vonalban vele, és miért tudtam őt felhívni és elérni, mikor ő most nem is dolgozik?!”
Zoltán lefagyott.
Jó telefonszámot hívott, az MVM ügyfélszolgálát, csak a hölgy éppen nem dolgozik, és bár elmondhatja, mit szeretne, aligha tud segíteni, mivel nincs gép előtt.
Itt már elindult felfelé a pulzus, de három hét próbálkozás után úgy kapaszkodtam a helyzetbe, hogy nem engedtem a dühnek, és nem csaptam rá a kagylót. Nem voltam abban a helyzetben.
Elmondta, hogy miért keresi, majd a hölgy azt javasolta, hogy visszahívja az ügyfelet és ránéz a szerződésére. Megtörtént a hívás és a megerősítés, az ügyfél nem kapott számlát. Slussz.
Kinek sikerült már elérnie őket?
És kinek vannak hasonlóan szürreális beszámolói az egészről?